STÖD LUNNARPS BOLLKLUBB

• Sponsorhuset

Sponsorhuset har funnits sedan 2005 och har idag ett samarbete med över 8000 föreningar. På www.sponsorhuset.se finns mer än 600 kända nätbutiker.

Sponsorhuset har som ambition att hjälpa till att tjäna pengar till föreningen, laget, skolklassen eller välgörenhets-organisationen på enklast möjliga sätt. Vad kan då vara enklare att kunna stödja på ett nätköp man ändå skulle ha gjort, utan att det kostar personen något extra? Det finns idag 649 välkända nätbutiker att välja mellan och alla skänker pengar till vald förening om man handlar via Sponsorhuset.

Hela 170,000 personer är medlemmar och handlar via Sponsorhuset vilket har inneburit att mer än 70 miljoner kr. kommit föreningar till del.

Varje köp du som LBK-medlem gör ger pengar tillbaka som du som medlem och föreningen får dela på!

Pengarna delas 50/50 mellan föreningen och den som handlar. Hur mycket man får framgår tydligt vid varje butik. Den som handlar betalar samma låga pris som vanligt!

Medlemmen bestämmer om han vill skänka sin del av ersättningen till föreningen eller om han vill ha den utbetald på sitt konto !

När du ska handla klickar du på länken på vår hemsida, bli medlem i Sponsorhuset, ange din mailadress och ditt lösenord, ange Lunnarps BK som din förening, sen är det bara att handla!

• Gräsroten

Genom Gräsroten fördelar Svenska Spel-koncernen miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige.
Det fina är att du kan vara med och bestämma vilka föreningar som ska få del av pengarna.
Det kostar ingenting att vara med.

Genom att välja en eller flera favoritföreningar är du som kund med och möjliggör satsningen. När du spelar tillfaller poäng din favoritförening. Poängen räknas sedan samman och omvandlas till pengar i slutet av året. Ju fler poäng desto mer pengar till klubben ungdomsverksamhet.

Det är enkelt att välja förening. Använd knappen här nedan och skriv in LUNNARPS BK i sökrutan.

Även när du handlar svenska spel-produkter i affär ska du ange din förening.